Kategoria:

Wheel Yoga

Wheel Yoga – Joga na kole.

Kołem możesz urozmaicać różne asany, lub tworzyć najlepsze dla siebie pozycje w sesji typu free flow. Koło pomoże rozciągnąć ciało tak, aby bez problemu wykonywać asany takie jak mostek czy pies z głową w dół lub pies z jedną nogą w górze i zgiętą w kolanie. Koło jest doskonałym pomysłem dla każdego, kto szuka sposobu na wzmocnienie kręgosłupa i rozciągnięcie pleców, szczególnie zalecane wszystkim osobom spędzającym dużo czasu w pozycji siedzącej np przy komputerze, gdzie występuje problem zaokrąglonych pleców oraz bóle kręgosłupa. Joga na kole działa również terapeutycznie!

Praktyka z kołem wzmacnia uda, pośladki, brzuch, i ramiona, otwiera klatkę piersiową i przygotowuje do wygięć. Uelastycznia kręgosłup, rozciąga cały przód ciała, pomaga w trudniejszych pozycjach jak stanie na głowie ( sirsasana) i w świecy ( sarvangasana) oraz wiele innych.

Informacje

 Number of Week100
 Start: 24 czerwca 2020
 Następne: 15 lipca 2020
 Dni
śr
 18:45 - 20:00

Nauczyciel