Kategoria:

Joga w Ciąży

Jak wiemy joga dobra jest prawie zawsze, przynosi wiele benefitów i jest uważana za prozdrowotną.

W tym szczególnym czasie dla kobiet jakim jest ciąża regularna praktyka przede wszystkim przygotowuje do porodu, uczy prawidłowego oddechu, który wykorzystacie podczas skurczów. Odstresowuje, pomaga się zrelaksować i wyciszyć. Łagodzi wszelkie stany lękowe i uspokoi huśtawkę nastrojów.
Praktyka jogi w ciąży uczy radzić sobie z bólami kręgosłupa oraz emocjami i napięciem towarzyszącym w tym okresie przyszłym mamom.
Nauczysz się rozluźniać i relaksować tak by uspokoić i oczyścić umysł.
Jeśli nie ma żadnych przeciwwskazań co do praktyki – oficjalnie przyjmuje się, że joga od II trymestru jest w pełni bezpieczna dla matki i dziecka. Aby utrzymać jej efekty – powinna być kontynuowana do porodu. Wtedy to zdobyte doświadczenie, zwłaszcza techniki oddechowe, pomagają przyspieszyć i złagodzić ten proces.

Na zajęcia zapraszamy przyszłe mamy, które nie maja przeciwskazań zdrowotnych:

W I trymestrze – jeśli praktykowały również przed ciążą i dobrze znają swój organizm

Od II trymestrze wszystkie Panie bez przeciwskazań do praktyki jogi (nawet jeśli wcześniej nie praktykowałyście)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Informacje

 Number of Week100
 Start: 5 listopada 2019
 Następne: 19 listopada 2019
 Dni
wt
 09:30 - 10:30

Nauczyciel