Kategoria:

Joga w Ciąży

Jak wiemy joga dobra jest prawie zawsze, przynosi wiele benefitów i jest uważana za prozdrowotną.

W tym szczególnym czasie dla kobiet jakim jest ciąża regularna praktyka przede wszystkim przygotowuje do porodu, uczy prawidłowego oddechu, który wykorzystacie podczas skurczów. Odstresowuje, pomaga się zrelaksować i wyciszyć. Łagodzi wszelkie stany lękowe i uspokoi huśtawkę nastrojów.
Praktyka jogi w ciąży uczy radzić sobie z bólami kręgosłupa oraz emocjami i napięciem towarzyszącym w tym okresie przyszłym mamom.
Nauczysz się rozluźniać i relaksować tak by uspokoić i oczyścić umysł.
Jeśli nie ma żadnych przeciwwskazań co do praktyki – oficjalnie przyjmuje się, że joga od II trymestru jest w pełni bezpieczna dla matki i dziecka. Aby utrzymać jej efekty – powinna być kontynuowana do porodu. Wtedy to zdobyte doświadczenie, zwłaszcza techniki oddechowe, pomagają przyspieszyć i złagodzić ten proces.

Na zajęcia zapraszamy przyszłe mamy, które nie maja przeciwskazań zdrowotnych:

W I trymestrze – jeśli praktykowały również przed ciążą i dobrze znają swój organizm

Od II trymestrze wszystkie Panie bez przeciwskazań do praktyki jogi (nawet jeśli wcześniej nie praktykowałyście)

Dodaj komentarz

Informacje

 Number of Week4
 Start: 5 listopada 2019
 Dni
wt.
 09:30 - 10:30

Nauczyciel